Стабілізація ситуації в сфері енергетики дозволила послабити обмеження в обсягах споживання електроенергії. У зв’язку з цим зменшилися нарікання на графіки погодинних вимкнень і, як наслідок, тематика ЖКГ стала менш домінуючою. Загалом, кожне четверте питання стосувалося цієї сфери.
Окрім відсутності електропостачання, заявників більше стали хвилювати проблеми з ліфтами у Полтаві і Кременчуці, необхідність проведення ремонтів будинків та внутрішньобудинкових мереж, покращення стану прибудинкових територій – більше 10 заяв, а також взаєморозрахунків з надавачами комунальних послуг – 6.
Продовжують надходити і звернення з питань соціального захисту населення. Майже чверть повідомлень стосувалося цієї тематики. Зміст таких питань залишається незмінним – виплата соціальних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО, отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки тощо. Загалом 40 заяв.
Окрім цього, мешканців Полтавщини турбували питання у сфері земельних відносин, освіти, охорони здоров’я та декомунізації.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської громад.
Із 155 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 110 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.