• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Розпочинається відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб

09 червня 2025, 09:46

  • Управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб
Заява

Сьогодні на платформі е-Ветеран відкривається можливість подати заяву на участь у відборі на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб (https://mva.gov.ua/veteranam в розділі е-ветеран – електронні сервіси).

Фахівець – це перша особа, яка зустрічає ветерана чи ветеранку після повернення в громаду, а також допомагає їхнім родинам та сім’ям полеглих Героїв. Забезпечує інформаційний супровід та підтримку, консультує щодо отримання статусів, пільг, послуг, житла, проходження реабілітації, працевлаштування, започаткування власної справи, надає юридичну допомогу.

По суті, фахівець є інформаційним радником для ветеранів, членів їхніх родин та сімей загиблих Захисників і Захисниць. Він допомагає, заповнює документи, координує ветерана, спрямовує, представляє інтереси, роз’яснює права.

Терміни поетапної подачі:
І етап – з 09 до 30 червня 2025 року;
ІІ етап – до 31 липня 2025 року;
ІІІ етап – до 31 серпня 2025 року;
IV етап – до 30 вересня 2025 року;
V етап – до 31 жовтня 2025 року.

Вартість – безкоштовно.

Ви можете подати заяву, якщо:
• громадянин України;
• маєте рівень освіти не нижче бакалавра в галузях знань: А «Освіта» (усі спеціальності);
• В «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);
• С «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);
• D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);
• F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);
• G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);
• I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);
• J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);
• К «Безпека та оборона» (усі спеціальності);
• маєте реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (за наявності).

Для подання заяви необхідно:
• електронний підпис (файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис);
• документ про освіту;
• паспорт громадянина України (ID-картка);
• РНОКПП (за наявності);
• довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);
• резюме у довільній формі (з контактами, освітою, досвідом роботи, професійними навичками).

Щоб подати заяву необхідно:
• авторизуватися у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису;
• покроково заповнити онлайн-форму заяви та пройти онлайн тестування;
• переконатися, що відомості в заяві є коректними і достовірними;
• підписати заяву за допомогою електронного підпису.

Відповідальність за достовірність відомостей у заяві, несе заявник. Заяву буде надіслано до Мінветеранів, де буде перевірено наявність статусу для отримання переваги під час відбору.

За умови рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага буде надаватися кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.

Приналежність кандидата до однієї з цих категорій осіб є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом при відборі кандидатів на посаду фахівця із супроводу є їхні професійні якості.
Подати можна не більше однієї заяви від однієї особи. Відправлену заяву відредагувати не можна.

Наступні кроки:

• проведення тестування (психологічне та на знання законодавства);
• проведення співбесіди;
• працевлаштування в комунальній установі/закладі, комунальному некомерційному підприємстві (за умови успішного проходження відбору);
• навчання / підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.

У 2025 році фінансування витрат на виплату заробітної плати фахівцю здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, відповідно до постанови КМУ від 24.01.2025р. № 67 «Деякі питання забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб».

Поділитись

Теги

ветерани
Полтавщина

Новина за темою

«Кар’єра ветерана: онлайн-платформа для підтримки працевлаштування ветеранів та ветераном»
09/06/2025
Як ветеранам й ветеранкам отримати більше безоплатних медичних послуг, а лікарям — доплату за допомогу Захисникам й Захисницям
09/06/2025
На Полтавщині обговорили стан, виклики та визначили шляхи поліпшення реалізації ветеранської політики
09/06/2025

Останні новини

Більше новин
Юні журналісти ознайомилися з особливостями роботи Полтавської ОВА Юні журналісти ознайомилися з особливостями роботи Полтавської ОВА
12/06/2025
Увага! Розпочався набір в Службу освітньої безпеки Кременчуцького та Миргородського територіальних підрозділів поліції
12/06/2025
Всеукраїнські шкільні ліги пліч-о-пліч: кращі команди області з футзалу
12/06/2025
Розпочався обласний фестиваль-конкурс авторської пісні та співаної поезії «Акорди душі»
12/06/2025
Синоптики обласного центру з гідрометеорології попереджають про грозу
12/06/2025
На Полтавщині триває НМТ
12/06/2025
«Кар’єра ветерана: онлайн-платформа для підтримки працевлаштування ветеранів та ветераном»
12/06/2025
Здоров’я поруч: фахівці на виїзді до жителів сіл Войнихи та Засулля
12/06/2025
Донори – друга лінія оборони: Полтавщина вшановує героїв, що дарують життя
12/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту