У свою чергу органи влади та їх посадові особи мають обов’язок розглянути ці звернення, максимально сприяти вирішенню порушених питань та відповісти заявнику у визначений законом термін.
Не обов’язково потрібно йти до поштового відділення, стояти в чергах, витрачати кошти щоб відправити листа.
Звернутися можна онлайн, різними доступними способами. Це – швидко, зручно і безпечно.
Найбільш поширеним є звернення на гарячу телефонну лінію Обласного контактного центру ОВА: 0800502230. Лінія безкоштовна і працює цілодобово. Оператори центру готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання, надати відповідну довідкову інформацію. У разі потреби – зареєструвати офіційне звернення.
Від початку року уже надійшло більше 3 тис. дзвінків, а від початку роботи центру загалом було опрацьовано більше 200 тис. звернень.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot Цей сервіс дозволяє будь-якої миті оформити свою заяву чи скаргу та не чекати вільного оператора на лінії.
Цілодобово приймає повідомлення й електронна пошта контактного центру: [email protected]
Фахівці центру контролюють стан розгляду заяв не лише отриманих безпосередньо від заявників, а й інтегровано співпрацюють з контакт-центрами міністерств та Урядовою гарячою лінією.
Саме остання має у своєму розпорядженні найбільші можливості для онлайн звернення. Відомий в усіх куточках нашої країни короткий номер 15-45, безліч спеціалізованих ліній, чат-бот, мобільний додаток, веб-сайт, електронна пошта, лінія для дзвінків з-за кордону, відеозв’язок для громадян з порушенням слуху – все це створено як унікальний гуманітарний та комунікаційний проєкт, що є головним та спрямовуючим флагманом у Єдиній системі опрацювання звернень до органів влади.
Більше інформації за посиланням.
Підпишіться, щоб отримувати листи.