Рівномірно розподілилися питання ЖКГ та соціального захисту. Кожне шосте звернення стосувалося однієї з цих сфер.
Серед комунальних питань переважали нарікання на неякісні послуги, насамперед, електропостачання.
У соціальній сфері домінуючою була тематика надання грошової підтримки громадянам для вирішення різних життєвих проблем.
Близько 20 заяв зареєстровано з проблематики у сферах благоустрою та охорони здоров’я.
Більшу активність проявили жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Горішньоплавнівської громад. Зокрема, кожне четверте звернення – з обласного центру.
Із 133 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 90 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення вирішено позитивно. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.